Aktualno

Gran turismo v najlepši podobi

19. nov 2017

Če je novi A8 pokazal svež oblikovalski jezik v dovršeni limuzinski eleganci, ga novi Audi A7 Sportback interpretira v dinamični podobi sodobnega modela gran turismo, ki ga je Audi nakazal že s študijo Prologue.

Druga generacija  štirivratnega kupeja z velikimi površinami, ostrimi robovi, nizkim sprednjim delom ter kratkima previsoma uteleša dinamičnost, posebej pa izstopajo ozki žarometi (na voljo v treh verzijah) ter poudarjene odprtine spredaj.

Dimenzije novega modela omogočajo prostornost in udobje. A7 meri namreč  v dolžino kar 4.969 milimetrov , medosna razdalja je kar 2.926 milimetrov, širina 1.908 milimetrov. Njegovo elegantno športnost poudarja tudi višina 1.422 milimetrov. Vozilo ponuja več prostora in udobja nudi potnikom in ne le vozniku.

Novi Audijev gran turismo je sicer multimedijske sisteme in ponudbo povzel po vrhunskih standardih, ki jih je prinesel A8. Audi Connect ponuja še več spletnih storitev, zdaj pa avto uporablja tudi sistem informacij Car-to-x (Car-to-Infrastructure). Za razbremenitev voznika med vožnjo je na voljo kar 39 asistenčnih sistemov, ti delujejo na podlagi podatkov do petih radarskih tipal, petih kamer, dvanajstih ultrazovčnih tipal in laserskega čitalnika.  

Dinamična drža zahteva tudi vrhunsko tehnologijo podvozja. A7 je na voljo v štirih različicah, s klasičnim (pasivnim) podvozjem in jeklenimi vzmetmi, z za 10 milimetrov znižanim športnim podvozjem, z uravnavanim blaženjem in s prilagodljivim zračnim vzmetenjem (Adaptive air suspension). Seveda lahko voznik izbere tudi nadgradnjo. To v največji meri predstavlja štirikolesno krmiljenje, ki navidezno podaljša ali skrajša medosno razdaljo ter poveča okretnost med ostrimi zavoji ali pa še poveča stabilnost. Tu je še športni diferencial, ki aktivno porazdeljuje navor med zadnjima kolesoma in s tem dopolnjuje štirkolesni pogon quattro. Za učinkovito sodelovanje vseh teh sistemov je Audi poskrbel s sistemom skupnega nadzora podvozja. Seveda lahko večino parametrov voznik izbira sam, ravno tako kot različne vozne profile (Audi Drive Select).

Sicer bo novi A7 sprva na voljo le s 3.0 TFSI motorjem, ki je vpet s sedemstopenjskim samodejnim menjalnikom S tronic in zmore 250 kW (340 KM) ter pospeši do stotice v 5,3 sekunde. Poraba v izvedbi A7 55 znaša skromne 6,8 litre, tudi zaradi sodobne tehnologije Ultra, s katero se da štirikolesni pogon odklopiti, ko ga avto ne potrebuje.

Izšel je novi Poslovni carzine

Vas zanimajo poglobljene vsebine iz sveta podjetništva in poslovne mobilnosti?

Naročite brezplačno revijo

5 blagovnih znamk pod isto streho