Aktualno

V koncernu Volkswagen se prihodnost dogaja že danes

23. mar 2017

Smo del skupine, ki je uspešna, vzor ostalim in napredna. Koncern Volkswagen je s programom "TOGETHER – Strategija 2025" pognal največji proces transformacije v svoji zgodovini. Cilj: Volkswagen bo postal eden od globalno vodilnih ponudnikov trajnostne mobilnosti. Na 87. avtomobilskem salonu v Ženevi je Volkswagen pobliže predstavil pristop, s katerim bo oblikoval pot v svet mobilnosti jutrišnjega dne.

Leto 2016 je bilo za koncern naporno, a tudi zelo uspešno leto. Pri prodaji, prometu in dobičku iz poslovanja pred posebnimi obremenitvami so zabeležili nove rekordne vrednosti. "Na svetovni ravni nam je v preteklem letu zaupanje izkazalo več kot 10,3 milijona kupcev. To zaupanje v našo znamko in produkte razumemo kot poslanstvo, da bomo še naprej tukaj in zdaj razvijali in izdelovali najboljše avtomobile. Na našem današnjem ključnem področju delovanja ne bomo popustili," je povedal Matthias Müller, predsednik upravnega odbora koncerna Volkswagen. 

"TOGETHER – Strategija 2025" določa pot v prihodnost 
Samo v letošnjem letu bodo koncernske znamke po vsem svetu kupcem predstavile okrog 60 novih vozil. Obenem se bo koncern Volkswagen z vsemi močmi posvečal pomembnim temam prihodnosti, ki so zapisane tudi v programu "TOGETHER – Strategija 2025". Tako bomo z vso doslednostjo spodbujali električno mobilnost: do leta 2025 bo na trg prišlo več kot 30 vozil na izključno električni pogon. Poleg novega poslovnega področja za mobilnostne rešitve bodo med Volkswagnova nova ključna kompetenčna področja vključene tehnologija baterij, avtonomna vožnja in umetna inteligenca. V sklopu koncerna tako zdaj po vsem svetu deluje že 37 kompetenčnih centrov in digitalnih laboratorijev – od San Francisca do Barcelone in od Berlina do Pekinga, ki iščejo rešitve za digitalni svet jutrišnjega dne. 

Sedric: perspektiva in zaveza za mobilnost pojutrišnjega dne 
Avtonomna vožnja je pomembna ključna kompetenca za prihodnost, s katero se intenzivno ukvarjamo. "Audi in Volkswagen sta že dolgo pionirja avtonomne vožnje. To pomeni, da se od nas pričakuje, da bomo sooblikovali in v serijsko proizvodnjo vključevali tudi naslednje evolucijske stopnje na poti do samovozečega avtomobila. Verjamemo v prihodnost te tehnologije in v njen dolgoročni revolucionarni potencial," pravi Müller. Predsednik uprave je napovedal, da bo koncern v naslednjih letih v to ključno tehnologijo investiral več milijard evrov. Poleg tega bodo v svoj krog vključili vrhunske strokovnjake in se bodo trudili za povezavo moči znotraj koncerna. S Sedricom – prvim koncernskim samovozečim avtomobilom – Volkswagen v Ženevi prvič konkretno predstavlja najvišjo (5.) stopnjo avtomatizirane vožnje. 

Pionir in vir navdiha
In kaj peta stopnja avtomatizirane vožnje prinaša? Zadošča pritisk na gumb in vozilo lahko pelje – s popolnoma električnim pogonom, popolnoma povezano v omrežje in popolnoma avtonomno. Vse funkcije vožnje opravlja pametno in samodejno – brez volana, pedalov ali armaturne plošče. "Prepričani smo, da bodo popolnoma avtonomna vozila v naših mestih naredila življenje lepše, okolju prijaznejše in varnejše. Sedric nam že danes kot prvi konkretno razkriva, kako bo to videti. Kot pionir in vir navdiha za avtonomno vožnjo. Mnoge elemente in funkcije tega konceptnega vozila bomo v prihodnjih letih srečali v avtomobilih naših znamk," tako Müller. Študija za novo samopodobo koncerna Volkswagen Sedric pa je več kot študija, je prvi konceptni avto koncerna Volkswagen. Izmislili, razvili in izdelali so ga v centru Volkswagen Group Future Center v Potsdamu skupaj s Volkswagnovim koncernskim oddelkom za raziskave v Wolfsburgu. Sedric kaže, kako bo v prihodnosti lahko deloval nov, celovit integrirani sistem mobilnosti. 

Inkubator za ideje
"In da ne bo kakšnega nesporazuma: koncern Volkswagen tudi v prihodnosti ne bo izdeloval avtomobilov. To nalogo več kot dobro opravljajo posamezne znamke. Je pa naš konceptni avto simbol nove samopodobe ter nove oblike sodelovanja in prenosa znanja v koncernu," je še povedal predsednik uprave. Koncern Volkswagen bo v prihodnje še močneje deloval kot spodbujevalnik in inkubator za ideje, oziral se bo naprej v prihodnost, povezoval bo kreativnost, kompetence in znanje koncernske družine, ki bodo potem na voljo vsem koncernskim znamkam. Na ta način bodo inovacije še hitreje našle pot do uporabnikov. 

Izšel je novi Poslovni carzine

Vas zanimajo poglobljene vsebine iz sveta podjetništva in poslovne mobilnosti?

Naročite brezplačno revijo

5 blagovnih znamk pod isto streho