Aktualno

Kdaj izbrati lastne, kdaj pa zunanje strokovnjake?

18. avg 2017

V Studiu Moderna se največkrat zanašamo na svoje talente in znanje, ki smo ga ustvarili sami. Smo hitro rastoče podjetje, ki utira nove poslovne poti in prakticira drugačne načine poslovanja. Na takšni poti nam zunanji strokovnjaki ne morejo veliko pomagati. Njihovo znanje bi bilo zelo pomembno, če bi želeli izkušnje najboljših v svetu enostavno prenesti v lastno poslovno okolje, a to ni naš primarni cilj.  

Uporaba znanja zunanjih strokovnjakov je pomembna, če želimo na primer izboljšati določene poslovne procese, ki niso naša ključna konkurenčna prednost. To je pri nas na primer področje logistike, z izjemo Rusije.

Ljudje, sodelavci, soustvarjalci podjetja so tisti, ki vedo in znajo. So tisti, ki kreirajo strateško prednost vsakega podjetja. Četudi ne poteka vedno vse dobro, pravilno in se pojavljajo tudi odstopanja od načrtovanega, se je potrebno opreti na znanje, moč in kreativnost talentov v podjetju.

Seveda se kje pogosto dogaja, da vodstvo ob svoji strateški napaki pokliče zunanje svetovalce in velikokrat bi bilo boljše in učinkoviteje, da bi se najprej vprašali in odkrito posvetovali z zaposlenimi na vseh ravneh podjetja. Tudi sam sem naredil enkrat takšno napako, ampak sem jo, na srečo, dovolj hitro prepoznal.

Sicer pa mi osebno veliko bolj kot zunanji svetovalci pomaga vsakodnevno branje. Poleg različne literature dnevno odprem in prelistam vsaj petdeset naslovov in podnaslovov različnih objav, med katerimi jih del preberem v celoti. To je zame, vsaj doslej, najučinkovitejši, najbolj sistematičen in produktiven način razmišljanja in delovanja.

Sandi Češko, soustanovitelj in solastnik Studia Moderna

Izšel je novi Poslovni carzine

Vas zanimajo poglobljene vsebine iz sveta podjetništva in poslovne mobilnosti?

Naročite brezplačno revijo

5 blagovnih znamk pod isto streho