Aktualno

Na poti v trajnostni razvoj mobilnosti

01. dec 2017

Člani mreže družbe Porsche Slovenija smo del največje avtomobilske družine na svetu. Moči koncerna Volkswagen ne kaže le prvo mesto na globalni lestvici z 10,3 milijona vozil, dobavljenih v lanskem letu, ampak tudi smernice strategije »TOGETHER – Strategy 2025«. Vizija prihodnosti je v letu in pol od prve predstavitve prinesla že prve oprijemljive rezultate ter jasno pokazala smelo zastavljene cilje koncerna. Z intenzivno elektrifikacijo celotnega modelskega portfelja, s katero je predvideno, da bo imel vsak od več kot 300 modelov znamk pod okriljem koncerna do leta 2030 vsaj eno električno izvedbo, je koncern Volkswagen prva globalna avtomobilska skupina, ki je za načrte postavila tudi konkreten koledarski cilj. »Transformacije v naši industriji se ne da ustaviti. In mi bomo vodili to transformacijo,« je na mednarodnem avtomobilskem salonu IAA v Frankfurtu zavezo napovedal prvi mož družbe Volkswagen AG, Matthias Müller.

Koncern ves čas namenja posebno pozornost trajnostnemu razvoju mobilnosti ter hkrati spodbuja odprt dialog o tej tematiki. Lansko leto je med drugim zasnoval novo platformo za razpravo o trajnostnem razvoju in spodbujanje kulture komunikacij znotraj in zunaj skupine – revijo trajnostnega razvoja pod naslovom Shift. Z letošnjim novembrom je prišla nova številka, v kateri lahko spremljamo

preobrazbo koncerna na tem področju. Če vas zanima, kakšne novosti se obetajo na tem področju, kako odgovorni v koncernu ter zunanji strokovnjaki vidijo tematike, kot so vprašanje dizelskega goriva, prihodnost mobilnosti v bolj in manj razvitih državah po svetu ter pot do izpolnitve cilja, postati vodilni svetovni ponudnik trajnostne mobilnosti, in če vas zanima, kako bo to vplivalo tudi na naš posel, vam je revija trajnostnega razvoja Shift (v angleščini in nemščini) na voljo takoj, le z nekaj kliki. Začnite na: shift.volkswagenag.com.

Izšel je novi Poslovni carzine

Vas zanimajo poglobljene vsebine iz sveta podjetništva in poslovne mobilnosti?

Naročite brezplačno revijo

5 blagovnih znamk pod isto streho