Aktualno

Spoznajte milenijce: 7 dejstev, ki so jih povedali sami

15. feb 2018

Milenijci postajajo – natančneje, so že postali – po številnih kriterijih ključna generacija Zemljanov. So najštevilčnejši in ... drugačni, vsaj v očeh starejših. Po navadah, željah, potrebah se opazno razlikujejo od drugih generacij, hkrati pa so postali v današnjem svetu tudi skupina, ki porabi največ. Prav zato so pod drobnogledom poslovnega sveta, trgovcev, oglaševalcev ali raziskovalcev. Ampak če želimo vedeti, kaj jih resnično zanima in za kaj so pripravljeni nameniti svoj denar, je morda najlažje, da vprašamo kar njih. Tu so rezultati ...

Po ocenah Forbesa milenijci, mednje štejemo osebe, rojene od zgodnjih osemdesetih pa nekje do začetka novega tisočletja (enotne opredelitve ni, pri Ernst & Youngu uporabljajo recimo razpon od 1981 do 1996) samo v ZDA na letni ravni potrošijo (preračunano) 480 milijard evrov, kar predstavlja 28 odstotkov celotne ameriške potrošniške porabe. Strokovnjaki napovedujejo, da se bo ta odstotek do leta 2030 dvignil na 35 odstotkov.

V želji po boljšem poznavanju navad te muhaste generacije so raziskovalci medijskega portala Elite Daily intervjuvali 1.300 predstavnikov milenijcev in odstrli marsikateri mit. Kaj so ugotovili?

1. Nakup ni nujen

Medtem ko je 61 % anketiranih milenijcev priznalo, da si nepremičnine sploh ne morejo privoščiti (in bi jih ne glede na ceno 59 % raje najelo nepremičnino, kot pa investiralo v nakup), bi jih 71 % raje kupilo kot najelo avto. Avto sicer predstavlja mobilnost in svobodo in hkrati stane znatno manj v primerjavi z nepremičnino, a kljub temu se delež milenijcev, ki si avta ne želijo imeti v lasti, dviguje.

2. Z več oglaševanja do manjšega uspeha

Le en odstotek intervjuvanih milenijcev blagovni znamki bolj zaupa zaradi njenega intenzivnega oglaševanja. Nasprotno so mnenja, »da je oglaševanje laž in nekaj neavtentičnega«. Zato oglase ignorirajo in preskakujejo, mnogi so tudi redni uporabniki programske opreme za blokado spletnih pasic.

3. Pogovarjaj se z menoj!

Podjetja, ki (uspešno) nagovarjajo neposredno milenijce, so že na pol poti k osvojitvi njihovih src. Kar 62 odstotkov milenijcev je namreč povedalo, da so v komunikaciji, ki jim je bila všeč po slogu in sporočilnosti, postali redni odjemalci blagovnih znamk in družb, ki so se jim znale približati.

4. Od vsebine je pomembnejša le ...

... Avtentičnost, kakor je v raziskavi povedalo 43 odstotkov izprašanih. To pomeni, da mora ta generacija sprva podjetju ali medijski hiši zaupati, še preden bo sploh prebrala oziroma pogledala vsebino. Temu gre pripisati tudi bliskovit porast števila in bogastva raznih spletnih »influencerjev« oziroma vplivnežev.

5. Imeli bi besedo pri nastajanju produktov

Da podjetje razvije izdelek in ga nato ponudi trgu, je nekaj popolnoma običajnega. A to se bo, kakor kaže, v prihodnjih letih in desetletjih spremenilo ravno zaradi milenijcev. 42 odstotkov jih je v raziskavi povedalo, da bi podjetjem z veseljem priskočili na pomoč pri razvijanju prihodnjih izdelkov in storitev. Podjetje, ki jim bo to omogočilo, bo nemudoma pridobilo (vsaj) eno konkurenčno prednost.

6. Ni boljšega od spletnega priporočila

Neznaten je delež milenijcev, ki nek izdelek kupijo zgolj na podlagi novice o njem na televiziji ali v revijah, kakor je bilo v navadi starejšim generacijam. Milenijci za informacijami o pristnih izkušnjah z določenim produktom ali storitvijo brskajo po spletu.

7. Dedovanje ne bo vplivalo na potrošnjo

Na vprašanje raziskovalcev, ali bi morebitna dediščina, ki jo bodo prejeli od svojih staršev, spremenila njihove nakupovalne navade, jih je 57 odstotkov odgovorilo negativno. Ravno za to se ne gre za zanašati, da bodo postali kupci šele takrat, ko bodo morda podedovali nepremičnino.

 

5 blagovnih znamk pod isto streho