Pogled skozi leta

“Vsi vemo, da na lovorikah ne gre počivati, zato v prihodnost zremo še z večjim optimizmom – pa ne zato, ker bi bili naivni, temveč zato, ker delamo tisto, kar znamo, in to z veseljem in navdušenjem!”

Zgodba o odnosih

Že dobri dve desetletji skrbimo za vrhunsko mobilnost svojih strank. Če skupaj z nami pogledate v vzvratno ogledalo, lahko vidite zanimivo pot in številne izzive, s katerimi smo se srečali na njej. Največji med njimi je bil vedno ta, kako našim kupcem in partnerjem zagotavljati res vrhunsko mobilnost. 

 

 

Produkt, ki ga tržimo v podjetju Porsche Slovenija v resnici sploh niso več le vozila. Naš produkt je v resnici vozilo skupaj z vsem, kar spada zraven, od korektnega odnosa, zaupanja, načina komuniciranja, dodatnih storitev in podpore. In to je produkt »vrhunske mobilnosti«, pri katerem je kakovost odnosov s kupci in partnerji na ključnem mestu. Pa je naš pristop k mobilnosti v minulem desetletju kaj spremenil? Morda se nam na prvi pogled celo zdi, da ni prav globokih sprememb, razen morda tistih, ki jih kažejo nihanja prodajnih številk po rekordnem letu 1999 in zdaj, ko zaznavamo ponovno postopno rast na avtomobilskem trgu v Sloveniji.

 

 

 

Naš odgovor na vaše vprašanje in potrebe je stkan iz zgodb in vrhunske ponudbe naših šestih avtomobilskih blagovnih znamk – Volkswagen, Volkswagen Gospodarska vozila, Škoda, Audi, SEAT, Porsche – ter hkrati iz strokovnih rešitev, graditve zaupanja in velike odgovornosti do naših kupcev. Ponosni smo na svoje uspehe in hvaležni za vse ponujene izzive, ki smo jih uspešno premostili ter s tem pridobili največjo vrednost, ki jo podjetje lahko ima – znanje in ugled. Prav vsaka izkušnja nas je oblikovala v to, kar smo danes: družbeno odgovorno podjetje s posluhom za kupce, poslovne partnerje in zaposlene ter z občutkom za okolje, v katerem delujemo, ki se z več kot 31-odstotnim tržnim deležem uvršča v vrh slovenskih avtomobilskih podjetij.

 

 

Še naprej se bomo trudili ostati odprti, dinamični ter oprti na najzahtevnejše poslovne standarde, skratka mobilni v najširšem in najplemenitejšem pomenu besede. Da bi ohranili poslovno kondicijo, budno opazujemo vse, kar se dogaja okoli nas. Energijo usmerimo predvsem v tisto, kar je najpomembnejše – zadovoljstvo naših strank. Vsi vemo, da na lovorikah ne gre počivati, zato v prihodnost zremo še z večjim optimizmom – pa ne zato, ker bi bili naivni, ampak zato, ker delamo tisto, kar znamo, z veseljem in navdušenjem! Uspehi pa se vedno rodijo iz dobrih idej, strokovnega znanja, zavzetosti in zaupanja. Drobec v mozaiku gradnje vzajemnega zaupanja je tudi spletna stran, ki je pred vami.
 

Na vrhunsko mobilnost!


 

Danilo Ferjančič,
generalni direktor Porsche Slovenija

Heinz Slesak,
generalni direktor Porsche Slovenija

5 blagovnih znamk pod isto streho