Aktualno

Rekordna prodaja za koncern

15. jan 2019

Z 10,83 milijona prodanih vozil v svetovnem merilu, 0,9 odstotka več kot leto poprej, je koncern Volkswagen v letu 2018 dosegel rekord vseh časov.

Na številnih svetovnih tržiščih, v Južni Ameriki, Evropi, ZDA in na Kitajskem, je koncern Volkswagen povečal svojo prodajo, deloma pa je povečal tudi svoj tržni delež. Koncernske znamke so z uspešnimi produktnimi ofenzivami uspele več kot kompenzirati tveganja v posameznih regijah, kot na primer močno gospodarsko negotovost na Kitajskem in obremenilne učinke prehoda na preizkusni postopek WLTP.

Predvsem novi modeli športnih terencev koncerna so pospešili rast. Tako so znamke Volkswagen Osebna vozila, Škoda, Seat, Porsche in Lamborghini vse zabeležile nove rekordne prodaje.

Dr. Christian Dahlheim, vodja prodaje v koncernu Volkswagen: "Čeprav doseganje novih rekordov pri številu prodanih vozil za nas ni najpomembnejše merilo, se vseeno zelo veselimo tega dobrega rezultata. Leto 2018 nam predvsem v drugi polovici v nekaterih regijah ni prizaneslo. Novo rekordno prodajo za koncern je omogočila kombinacija odličnih produktov in visokega zaupanja strank v naše znamke. V luči nestanovitnega geopolitičnega razvoja tudi leto 2019 za naš posel ne bo brez ovir. Vseeno menim, da je koncern Volkswagen dobro pripravljen na prihajajoče izzive. Glede prihodnosti smo optimistični."

4,38 milijona prodanih vozil v Evropi

V Evropi so znamke koncerna Volkswagen v letu 2018 skupno zabeležile 4,38 milijona prodanih vozil, 1,2 odstotka več kot v predhodnem letu. Koncern je še posebej veliko pridobil v osrednji in vzhodni Evropi, kjer je s 797.200 prodanimi vozili dosegel porast v višini 7,1 odstotka. Porast gre pripisati predvsem odličnim rezultatom v Rusiji, kjer je koncern svojo prodajo povečal za 19,8 odstotka. V zahodni Evropi je koncern kljub velikim izgubam zaradi prehoda flot na preizkusni postopek WLTP v drugem polletju zaključil s 3,58 milijona prodanih vozil in tako ostal na ravni lanskega leta. V Nemčiji so koncernske znamke z 1,28 milijona prodanih vozil prav tako ostale na ravni lanskega leta.

 

5 blagovnih znamk pod isto streho