trendi /

Najpomembnejši je dober odnos

Dober avto, preudaren svetovalec in izkušen mehanik: to je paket, ki ga potrebuje in si ga zasluži vsak lastnik vozila ne glede na njegovo znamko, ceno ali velikost. Dobrodošli na eni najbolj prepoznavnih lokacij v prodajno-servisni mreži Porsche Slovenija, le lučaj od štajerske metropole.

Najpomembnejši je dober odnos

Če ste se v zadnjih letih vsaj enkrat peljali iz Maribora čez mejo k sosedom Avstrijcem, potem gotovo poznate tudi lokacijo prodajnega salona in servisa Porsche Maribor. Ta je podružnica podjetja Porsche Inter Auto ter največji slovenski center za vozila Volkswagen (oziroma Volkswagen Gospodarska vozila) in ŠKODA, domuje pa na vzpetini nad vselej živahno avtocesto, zato je opazen in prepoznaven že od daleč. Marsikoga očara pogled na vinorodne gorice. Tudi direktor Boštjan Pepevnik še zmeraj uživa v tem delovnem okolju. »Seveda so ti naši kraji čudoviti, ampak veste, kateri pogled me najbolj razveseli? Če je parkirišče polno vozil in so pri nas stranke zadovoljne,« pove živahni in zgovorni sogovornik, ki sicer vodi tudi sestrsko podjetje Porsche Ptujska cesta, mariborski dom znamke Audi.

Stranke nikoli ne moreš pustiti na cedilu

In stranke se na Šentiljsko cesto rade vračajo. »Pri našem delu nas vodi zelo preprosto načelo. Vedno moramo biti iskreni, odprti in na voljo kupcu ali lastniku, ki svoje vozilo pripelje v našo servisno delavnico. Tu ni velikega filozofiranja: mi, avtomobilski trgovci in serviserji, smo prav tako kot dober frizer tisti, h kateremu stranka prihaja, dokler čuti, da dobi pravo kakovost in je deležna pozornosti, ki ji pripada. Če nam je zvesta, moramo tudi mi biti zvesti njej. To pa pomeni, da se naša zgodba z njo ne konča, ko ji predamo ključe novega vozila, ampak ji zagotavljamo kakovost vselej, ko se srečamo, pa naj gre za kako drobno popravilo, redni pregled vozila ali pa menjavo pnevmatik.«

V hiši so bili – razen zadnjih let, ko je tudi njih začasno ustavila epidemija – znani tudi po tradicionalnem druženju s strankami, čisto pravem lastnem Oktoberfestu. »Ne gre za to, da bi iskali samo izgovor za zabavo. Zdi se nam, da je tudi tak dogodek, na katerega vabimo naše stranke, način, da jim pokažemo, koliko nam pomenijo. Tam se srečamo, poklepetamo tudi v drugačnem okolju in vzdušju ter naprej pletemo naš odnos, ki smo ga začeli v prostorih Porsche Maribor.«

Izkušnje v prodaji, zagon v servisni delavnici

S strankami se ekipa ob delavnikih druži v salonu in delavnici. Direktor pri prodaji stavi na izkušnje, podobno kot on sam so tudi številni sodelavci del ekipe že dolga leta. »Radi imamo svoje delo, avtomobili, ki jih prodajamo, pa so odlični, tako da nam pozitivnosti ne zmanjka. Dvomim, da kdo rad gleda zdolgočasene obraze, in pri nas jih zagotovo ne boste našli,« pohvali kolektiv. V njegov servisni del zadnja leta prihaja tudi vse več mladih. »Sodelujemo tudi s šolami, in čeprav dobrih fantov za delo včasih žal ni lahko najti, smo veseli, ko se nam pridruži nova moč.« Oprostite, smo rekli dobri fantje? Tudi če se bi za delo v mehanični delavnici odločilo dekle, danes to ne bi bilo nekaj, nad čimer bi kdor koli vihal nos.

»Mehanik je danes vsestranski strokovnjak, specialist za tehniko in digitalne rešitve v vozilih, oseba, ki se navdušuje nad novostmi in se veseli svojega poklica.« Pa je delo pri novih modelih, polnih inovacij, danes lažje ali težje od tistega, ki so ga mehaniki opravljali pred desetletjem ali dvema? Oboje drži, meni naš sogovornik. »Po eni strani vsa tehnologija seveda pomaga. Diagnostika avtomobila z računalnikom, celo vpogled na daljavo, včasih pove več, kot bi lahko odkrili pri klasičnem pregledu v delavnici. Skrb za vozilo je lažja. Ampak po drugi strani je treba avto – enako kot stranke – včasih tudi začutiti. Postajamo pravi svetovalci, da ne rečem kar psihologi,« se nasmeje. »Tudi iz pogovora o načinu vožnje, najpogostejših poteh ali konfiguraciji terena lahko dober mehanik razbere, za kakšen avto gre in na kaj je treba biti pri pregledu še posebej pozoren.«

Elektrika je tu – naj sledi tudi infrastruktura

Boštjan Pepevnik danes vozi službeno električno vozilo. »Avto je, če rečem po domače, prava bomba,« opiše svojega trenutnega spremljevalca, ki stoji pri hitri polnilnici pred salonom. »Vsekakor v užitku v vožnji, voznih lastnostih in tudi v udobju vidim tiste adute, zaradi katerih je elektrifikacija pot prihodnosti. Upam le, da bomo pri nas vsi skupaj, ne le prodajalci vozil, znali poskrbeti tudi za polnilnice in drugo infrastrukturo, da bomo lahko ta potencial tudi uresničili.«