Aktualno

Spet smo z vami!

22. apr 2020

Vrata vseh pooblaščenih prodajnih salonov in servisov znamk Porsche Slovenija so ponovno odprta.

Z veseljem vas pričakujemo v prodajnih salonih in servisih naših avtomobilskih znamk, vas pa ob tem prijazno prosimo, da v primeru bolezenskih znakov, kot so vročina, kašljanje in bolečine v mišicah, ostanete doma. Sicer pa si je pred vstopom obvezno nadeti zaščitno masko ali drugo obliko zaščite ustnega in nosnega predela (šal, ruta), prav tako je obvezno tudi razkuževanje rok.

Za zaščito strank bo poskrbljeno z razkuževalniki, ki vam bodo na voljo pred vhodom, v notranjosti in ob izhodu, prav tako pa bo naše osebje spoštovalo vse trenutno veljavne odloke vlade in NIJZ o varovanju zdravja in omejitvah gibanja. Pri vsakokratni obravnavi strank, prevzemu in predaji vozil, rokovanju s plačilnimi sredstvi, podpisovanju poslovnih listin ipd. je obvezna uporaba zaščitnih mask in rokavic. Zaposleni bodo na delo prihajali le v primeru, da ne bodo imeli nikakršnih bolezenskih znakov nalezljive bolezni.

Po navodilih vlade moramo vsaki stranki zagotoviti 20 kvadratnih metrov površine, zato vas prosimo za razumevanje v primeru potrebe po omejevanju vstopa v naše prostore. Prav tako bomo skrbeli za redno in temeljito prezračevanje prostorov.

1.     Servis

Pri izvajanju storitev izvajamo posebne varnostne ukrepe, ki jih morajo spoštovati tudi stranke.  Ob telefonskem naročanju in z opozorilnimi tablami pred vhodom vas bomo seznanili z novostmi pri obravnavi strank in vseh samozaščitnih ukrepih, ki smo jih sprejeli in kamor sodijo: 

-       spoštovanje opozoril že ob vhodu v poslovne prostore,
-       posamičen pristop v poslovne prostore (v salon, do zaposlenega ...),
-       spoštovanje varne razdalje (najmanj 2 metra).

Prav tako mora stranka poskrbeti za:
-       predhodno temeljito zračenje vozila (vsa okna odprta) in
-       izklop klimatske naprave.


Le ob upoštevanju sprejetih varnostnih ukrepov bomo izvajali storitve: 

-         servisiranje skladno z navodili proizvajalcev o rednem vzdrževanju,
-         popravila resnih poškodb na vozilih, ki vplivajo na varno udeležbo v cestnem prometu,
-         popravila vseh varnostnih okvar,
-         odprava vseh napak iz naslova vpoklicev proizvajalcev,
-         estetska popravila,
-         odprava drugih okvar/težav,
-         menjava pnevmatik,
-         nadgradnje, predelave, demontaže,
-         pranje vozil,
-         storitve vlečne službe in nudenja pomoči na cesti,
-         tehnični pregledi in registracije motornih vozil,
-         izvajanja postopkov registracije motornih vozil ...

2.     Servisni sprejem in plačila storitev

Servisni svetovalec pri obravnavi stranke in v komunikaciji z drugimi zaposlenimi obvezno uporablja vsa samozaščitna sredstva, ki jih ima na voljo (dezinfekcija, zaščitne rokavice, zaščitna obrazna maska). 

Pri plačilu storitev priporočamo brezstični način plačevanja s karticami oziroma z nakazili prek tekočega računa. V primeru poslovanja z gotovino in rokovanja z denarjem je obvezna uporaba rokavic, obraznih mask in dezinfekcijskih sredstev.

3.     Sprejem / predaja vozila

Pred prevzemom oziroma predajo vozila v delo oziroma iz dela posebej določeni sodelavec poskrbi za dezinfekcijo vsakega vozila.

Pri sprejemu v delo: z namenskim dezinfekcijskim sredstvom razkuži ključe, kljuke, okvir vrat, volan, prestavno in zavorno ročico in podobno. Nato sledi zaščita volana, prestavne in zavorne ročice ter voznikovega sedeža z namensko zaščitno folijo.

Pred predajo vozila: odstrani vse namenske zaščitne folije, nato z namenskim dezinfekcijskim sredstvom razkuži ključe, kljuke, okvir vrat, volan, prestavno in zavorno ročico in podobno.

4.     Delo na vozilu

Vsakokratni mehanik/klepar/ličar/vulkanizer je med rokovanjem z vozilom stranke dolžan uporabljati vsa samozaščitna sredstva (rokavice, masko, dezinfekcijo ipd.) ter upoštevati primerno varnostno razdaljo medzaposlenimi. Ob uporabi skupnih orodij je ta potrebno večkrat dnevno dezinficirati.

5.     Prodaja novih vozil

Pri prodaji novih vozil je potrebno upoštevati enaka pravila za sprejem in obravnavo strank kot velja v primeru sprejema strank ob servisiranju vozil. 

V času veljave posebnih ukrepov testnih voženj iz preventivnih razlogov ne omogočamo.

 

Hvala za razumevanje.

5 blagovnih znamk pod isto streho