Aktualno

#04

22. apr 2021

Drži ali ne drži?     |     Trditev #4


"Zaradi visoke nabavne cene se nakup električnega avtomobila ne splača."


Z nakupom električnega avtomobila največ pridobijo tisti, ki so zaradi izpustov toplogrednih plinov, ki jih ustvarjajo s svojo mobilnostjo, najbolj problematični. Tak primer je voznik, ki se vsak delovni dan vozi iz Maribora na delo v Ljubljano. Če bi se odločil za Volkswagen ID.3 Life, ki ima baterijo z zmogljivostjo 58 kilovatnih ur, bi ga ta ob upoštevanju 4500 evrov državne subvencije stal 32.845 evrov. Maloprodajna cena primerljivega Volkswagen Golfa 2.0 TDI DSG znaša 30.543 evrov.


Ob povprečno dvajsetih delovnih dneh na mesec, oskrbi električnega avtomobila z električno energijo pri najugodnejšem ponudniku na trgu, oprostitvi plačila letne dajatve za uporabo cest in občutno cenejšem vzdrževanju bi takšen uporabnik kljub strošku za domačo polnilnico v primerjavi z uporabo dizelskega Golfa v petih letih prihranil več kot 17 tisoč evrov. Poleg tega bi bil iz dneva v dan deležen marsikatere ugodnosti zaradi pozitivne diskriminacije v prometu, predvsem sočasnega polnjenja in parkiranja. Če bi imel domačo sončno elektrarno, bi strošek uporabe električnega avtomobila še dodatno znižal, njegova vožnja pa bi bila resnično brezogljična. Zato vsekakor NE DRŽI trditev, da se zaradi visoke nabavne cene nakup električnega avtomobila ne splača.
 


Naprej na naslednjo trditev     |     Nazaj na uvod

6 blagovnih znamk pod isto streho