Aktualno

Direktoričin avto - Simona Mavsar

12. dec 2018

Kdo so ljudje, odgovorni za uspeh blagovnih znamk Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda in Volkswagen Gospodarska vozila v Sloveniji? Katere avtomobile vozijo, pa čeprav bi lahko izbrali karkoli v ponudbi svoje znamke? Spoznajte direktorje Marka Škribo, Francija Bolto, Simono Mavsar in Petra Podlipnyja.

Simona Mavsar, direktorica znamke SEAT

»Še vedno se živo spominjam svojega prvega SEAT­-a,« pove Mavsarjeva, ki je družbi Porsche Slovenija zvesta že vse od začetka, torej okroglih 25 let. Za SEAT je začela delati pred desetletjem in takoj preizkusila sposobnosti vozil te znamke. »Bilo je mrzlega januarja, vremenske razmere so bile vse prej kot ugodne. Moj avto je bila Altea Freetrack in spomnim se, kako sem sedla za volan in se vprašala, kaj zmore španski avto s pogonom na štiri kolesa. Odgovor sem dobila takoj. V snegu in močnem vetru sem se iz notranjosti odpeljala proti obali in se na tisti prvi vožnji prepričala, da je moj SEAT zanesljiv sopotnik. Tako je še danes.«

»V zadnjih letih prodaja SEAT­-ovih vozil raste. Danes je znamka SEAT veliko bolj prepoznav­na kot v preteklosti, vsi, ki smo del njene zgodbe, pa tudi bolj motivirani. Imamo odlične modele, širšo paleto vozil, jasnejšo strategijo, kje smo in kam si želimo priti. Naši avtomobili so tehnološko dovršeni in zelo privlačni na videz. Za uspeh je pomemben tudi tim. Dobro delamo, fino vzdušje ima­mo, na neki način živimo SEAT­-ove vrednote in pred sabo imamo jasen cilj. Užitek je delati za SEAT,« je zadovoljna Mavsarjeva.

Navdušuje jo tudi njen sedanji model, SEAT Ateca. »Če bi lahko izpostavila eno samo lastnost svojega avta? Super se pelje. Ampak privlačen je tudi. Ne gre, vsaj dve prednosti moram izpostaviti,« se nasmeji. Na leto prevozi okrog 30 tisoč kilometrov, precej jih naredi tudi dnevno,
saj ima do službe kar dolgo pot. »Ampak vedno in povsod se rada vozim. Nikoli mi ni odveč sesti za volan, raje šofiram, kot sem sopo­ tnica. Še posebej pa uživam kje višje, recimo na ovinkastih cestah, na katerih lahko hkrati spoznavam, kako se obnaša avto, ter uživam v vožnji in pogledu v naravo.« 

Ateca FR 2.0 TDI 4x4

MERE IN OBLIKA

To je 4,4 metra dolg športni terenec, s katerim so pri SEAT-u dokazali, da znajo narediti uspešnico v razredu, v katerem jih dolgo ni bilo. Z modelom FR so ostali zvesti tudi športnemu izročilu. Tako je FR poleg nove maske, v barvo karoserije obarvanih obrob kolesnih izrezov, poudarjenih pragov z aluminijastimi vložki in spojlerskega zavihka dobil tudi velika 19-palčna platišča (s pnevmatikami 245/40 R19).

POGONSKI SKLOP

110 kilovatov (150 konjskih moči) je ravno prav za motor, ki navdušuje z darežljivim navorom, saj ga zmore kar 340 njutonmetrov že pri 1.750 vrtljajih. Pri tem je seveda nujen štirikolesni pogon 4Drive z računalniško vodeno sklopko na zadnji osi. Tako je z devetimi sekundami do stotice to poskočen SUV, ki zmore skoraj 200 kilometrov na uro končne hitrosti.

UDOBJE

Tudi kompakten model je lahko udoben. Vozno udobje je mogoče nadzorovati z uravnavanimi blažilniki. Ateca se tako v hipu spremeni v agilno vozilo, v katerem k dinamični vožnji vzpodbujajo tudi športni sedeži in progresivna volanska letev.

VARNOST

Seznam je dolg: tu so aktivni radarski tempomat (ACC) z možnostjo prilagajanja hitrosti spredaj vozečemu (in zaviranja), zaviranje v sili v mestu, parkirni pomočnik (samodejno parkiranje – prečno in vzdolžno), opozarjanje na prečni promet zadaj (Rear Traffic Alert), prepoznavanje prometnih znakov, pomočnik pri vožnji v gneči ...

POVEZLJIVOST

V Ateci je mogoče pametni telefon integrirati v multimedijski sistem avtomobila, in to ne glede na operacijski sistem, za kar poskrbi SEAT-ov Full Link. Tu so klasični brezročni način povezave (Bluetooth), brezžično polnjenje, USB-vmesnik, glasovni nadzor ter hitra in zmogljiva navigacija.


Preberite več:

Direktorjev avto - Franci Bolta
Direktorjev avto - Petr Podlipny
Direktorjev avto - Marko Škriba

5 blagovnih znamk pod isto streho