Aktualno

5 korakov: osvojite stranko, ki pride k vam

01. dec 2017

Poteze karoserije, moč motorja, varnost ali bogata paleta asistenčnih sistemov: vse to so dejavniki, ki vplivajo na odločitev kupca za novo vozilo. A to, kje ga bo naročil in kam ga bo vozil na servis, je odvisno tudi od tega, kako se počuti v prostorih, ki jih obišče zaradi svojega jeklenega konjička. Veste, kako ga boste navdušili ob obisku z interierjem ali pa s sprejemom? Tu je 5 korakov, ki lahko prinesejo prednost.

 

1. Prostor naj izraža znamko – in nas.

Ko sledimo viziji proizvajalcev oziroma avtomobilskih znamk o podobi avtomobilskega salona, ne gre le za spoštovanje predpisanih elementov in pa sledenje smernicam pri fizični opremi prostora, pravilnem označevanju ter ustrezni infrastrukturi. Zavedati se moramo, da od prvega stika potencialnega kupca na naši lokaciji komuniciramo tudi prednosti vozil, ki jih ponujamo. Eleganco, trdnost, varnost ali pa pravo razmerje med kakovostjo in ceno sporočamo s celotno podobo. Enak prostor se lahko kaže obiskovalcu v pravi podobi le takrat, ko zanj skrbimo predano in z njim ravnamo kot z lastnim domom. Oseba, ki vstopi, se mora počutiti prijetno in začutiti, da je vstopila v okolju, v katerem je zaželena.  

 

2. Drobne pozornosti štejejo.

Vsi poznamo »prelomni« vikend ob menjavi letnih pnevmatik z zimskimi ali obratno – tudi letos ni bilo drugače. Včasih se zdi, kot da bi vse stranke čakale na isti dan z menjavo in gneča je lahko kljub naročanju precejšnja. A že drobni koraki lahko razbijejo morebitno napetost. Rogljički za dobro jutro se vtisnejo v spomin stranki ravno tako kot prijazen nasmeh. Kava ob dobrodošlici stranko razveseli, kupon za prevoz na želeno lokacijo med servisom pa je še eden načinov, kako prepričati strankjo, da je za nas najpomembnejša.

 

3. Pravi odnos ostane v spominu.

Posloven, hkrati pa tudi vsakomur posebej prilagojen pristop je ključen. Izvedeti moramo čim več o željah, ciljih in posebnostih stranke, da ji bomo lahko ponudili pravo vozilo ali pravo storitev. Tudi v dobi računalnikov, ko so nam na voljo številni podatki o avtomobilu ali o njegovem lastniku, iz katerih lahko črpamo ne le informacije, ampak tudi temo za pogovor, pa še vedno prinaša prednost tudi osebni stik. Stranka si zapomni nas – zapomnimo si jo tudi mi. Tudi podatki, ki niso vezani le na posel, prinašajo prednost.

 

4. Komunikacija je ključ

»Vaše vozilo bo pripravljeno v največ uri.« Obljuba, če je izpolnjena, daje stranki pravi občutek, da ima opravka s strokovnim sogovornikom. Jasna, direktna komunikacija pa je potrebno, tudi če vse ne gre po načrtih: stranke se veliko bolje odzivajo na popolno informacijo in če je sporočilo »oprostite, vaše popravilo bo trajalo dodatno uro«, jo bo znala ceniti, če bo primerno sporočena in iskrena.

 

5. Gradimo dolgoročne zgodbe.

Večkrat se srečamo s stranko, bolje jo poznamo. Hkrati pa velja tudi obratno: tudi stranka ima vedno podrobnejšo predstavo o nas, hkrati pa tudi visoka pričakovanja. V stiku z njo si moramo vselej prizadevati, da bo dobila občutek, da je zadovoljitev njenih želja naša prva in najpomembnejša skrb. Okolje, v katerem delujemo, je zelo konkurenčno, in vsak drobec šteje. Vsak nasmeh, vsak prijazen sprejem, vsak obisk urejenega, primerno osvetljenega, primerno temperiranega salona, pogled skozi okno ali s sedeža v sprejemnem prostoru je priložnost, da si pridobimo zvesto stranko in jo prepričamo, da se splača avto znamke Volkswagen, Audi, SEAT, Škoda ali pa gospodarsko vozilo VW Gospodarska vozila kupiti in vzdrževati prav pri nas.

Izšel je novi Poslovni carzine

Vas zanimajo poglobljene vsebine iz sveta podjetništva in poslovne mobilnosti?

Naročite brezplačno revijo

5 blagovnih znamk pod isto streho